Je bestelling Edit Order

Geen producten in je winkelmand.

Betalen & bezorgen

Bezorgtijden
Oma Jansen

Maandag

Gesloten

Dinsdag

Vanaf 16:00

Woensdag

Vanaf 16:00

Donderdag

Vanaf 16:00

Vrijdag

Vanaf 16:00

Zaterdag

Vanaf 16:00

Zondag

Vanaf 16:00

Bezorgtijden
Blazin Burgers

Maandag

Gesloten

Dinsdag

Vanaf 16:00

Woensdag

Vanaf 16:00

Donderdag

Vanaf 16:00

Vrijdag

Vanaf 16:00

Zaterdag

Vanaf 16:00

Zondag

Vanaf 16:00

Bezorging & betaling

De bezorging bedraagt in Almelo en Aadorp €2,50.
Daarbuiten bedragen de bezorgkosten €3,50.
Je kunt online betalen via iDeal of je kunt pinnen bij een van onze bezorgers.
Wij streven er naar om je bestelling binnen 40 minuten te bezorgen. Bij grote drukte kan dit uitlopen naar maximaal 60 minuten.

Maak gebruik van de postcode-checker om te controleren of wij bij jou kunnen bezorgen.
Afhalen is altijd mogelijk tijdens onze openingstijden, neem daarvoor telefonisch contact met ons op via 0546 898 902.

Betaalmogelijkheden

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 Je kiest de keuken waar je wilt bestellen “de klassiekers van Oma Jansen of de “stoere gerechten van Blazin’ Burgers.
Voor dat je een bestelling kunt doen maken wij gebruik van een postcode check. Hiermee voeren wij een controle uit of wij op de ingevoerde postcode bezorgen. Zo ja kun je verder met je online bestelling. Zo nee kun je telefonisch contact opnemen om je bestelling evt. af te halen.

Stap 2 Je maakt een keuze uit de gerechten door op de button te klikken van “bestellen” achter het betreffende gerecht. Vervolgens kun je het gerecht uitbereiden door extra keuze mogelijkheden aan te vinken of door klikken om je keuze te bevestigen. De keuze die je hebt gemaakt komt automatisch in het winkelmandje.

Stap 3 Om je bestelling te plaatsen ga je terug naar het winkelmandje. Hier kun je indien nodig het winkelmandje nog aanpassen. Of als alles correct is doorgaan met afrekenen.

Stap 4 Vul hier al je gegevens in om je bestelling op het juiste adres te laten bezorgen.  Alle velden die nodig zijn om je bestelling definitief te maken zijn aangegeven. Zorg dat je tijdens het bezorg proces bereikbaar bent op het aangegeven telefoonnummer en mailadres. Na het invullen van je gegevens kun je betaaloptie kiezen. Ons bedrijf werkt enkel met pinnen bij aflevering of vooraf betalen doormiddel van een ideal betaling. Vervolgens kun je de bestelling plaatsen doormiddel van het klikken op de button bestelling plaatsen.

Stap 5 Na afronding van je bestelling ontvang je via het opgegeven mailadres een bevestiging met daarin alle informatie over je bestelling. Elke bestelling heeft een eigen identieke bestelcode.
Bewaar deze bevestigingsmail en bestelcode goed. Deze bestelcode kan gevraagd worden als er specifieke vragen en/of opmerkingen zijn. Óók als je zelf vragen hebt over je bestelling, houd dan je bestelcode bij de hand.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem altijd telefonisch contact op met ons, via het telefoonnummer 0546 898 902.  Houd tevens je unieke bestelcode bij de hand zodat we de bestelling kunnen verifiëren.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Om een bestelling te annuleren neem je binnen 15 min (vanaf de besteltijd) telefonisch contact met ons op via 0546 898 902. Als er al een online betaling heeft plaats gevonden zullen wij de annulering verifiëren om vervolgens het online betaalde bedrag  naar je rekening terug te storten. Dit proces kan maximaal 10 werkdagen duren.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Je zult altijd een bevestiging van je bestelling ontvangen op het door jouw ingevoerde mailadres. Wanneer je de bevestigingsmail hebt ontvangen, hebben wij je bestelling ook ontvangen. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen kijk dan eerst in je spamfilter is dit niet het geval neem dan telefonisch contact op om te verifiëren waar er een bestelfout is ontstaan.  Bewaar de bevestigingsmail en bestelcode goed. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben over je bestelling kun je telefonisch contact opnemen.

Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?

Wij streven naar een bezorgtijd van gemiddeld 40 minuten vanaf dat deze bij ons is geplaatst. Deze bezorgtijd kan uitlopen naar 60 minuten op weekend- en feestdagen. Indien de bezorgtijd ernstige vertraging oploopt zullen wij altijd telefonisch contact opnemen op het door jou aangegeven telefoonnummer.

Wat te doen als er verkeerde gerechten zijn geleverd?

Wij adviseren je om telefonisch contact op te nemen via 0546 898 902. Zodat wij de missende en/of verkeerde gerechte  alsnog  kunnen leveren. De verkeerde gerechten zullen wij bij aflevering van de nieuwe gerechten altijd retour nemen. Bewaar je bevestigingsmail en bestelcode ter bewijs van de bestelde gerechten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt kiezen voor de optie pinnen. Je zult dus bij aflevering van je bestelling het totaalbedrag pinnen aan de deur. Je kunt ook kiezen voor de optie iDeal. Volg vervolgens de instructies op je scherm. Bij aflevering van je bestelling heb je het totaalbedrag dus al voldaan.

Wat te doen als mijn online betaling is mislukt?

Als je het vermoeden hebt dat er een fout is opgetreden in het afrond/betaal proces. Controleer dan je persoonlijke bankgegevens. Is het bedrag niet juist verwerkt. Neem dan telefonisch contact met ons op om te verifiëren of je bestelling goed bij ons ontvangen is. Houd altijd je bevestigingsmail en bestelcode bij de hand. Een online betaling kan enige minuten tijd in beslag nemen. Je zult dan ook pas een bevestigingsmail ontvangen als de betaling akkoord is bevonden.

Click to Hide Advanced Floating Content

Op 2e paasdag zijn geopend!